Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за маслото на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    Инак "истории" имаш, не мога да ти отреча, фантазията работи
    Бегай от тука бе....като дойдеш на мойте години и ти ще имаш спомени.....фантазията е за младите
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
      Живко пак се издъни тончно на бмв дават 5/30 сега ще ти обисня малко 5/30 е маслото което отговаря на нашите температурни условия 2 колкото са по близки числата на вйзкозитета толкова по малко присадки има затова се водят лонг лайф масла следователно големите фирми за да удьлжат интервала на сервизи обслужванетата наливат лонг лайф което води автомобилостроенето да слага по големи картери за масло охладители и тем подобни неща .марките които използват 0/30 ПОРШЕ КАЙЕН , ВОЛВО,ЯГОАР 5/30 РЕНЧ РОВАР ,АУДИ ,БМВ . Виш сега всеки може може да солжи 5/50 но не всеки кара на писата ако минават повече км със колата всеки гледа по голям интервал на обслужването карай товята алфа 10-15 к км със 5/50 градско предполагам че още на 8к км ще на чорба

      П.С Та на колегата със темата казвам че нее проблем да се кара със това масло нее по лошо от другите дори е по добро
      Колега,толкова големи глупости пишеш,че чак ме мързи да ти обяснявам,да не говорим за правописните грешки.В общи линии нещата са точно наобратно на обяснението ти.Я ми кажи какъв е вискозитета на масло 30 и масло 50 при 90градуса на охлаждащата течност?След като отговориш,погледни си пак писанията!
      alfa 159 1,8 mpi/lpg

      Comment


      • #63
        да Ви имам и проблемите...
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
          Е това не ми харесва при 156, че няма заводски вградени уреди за налягане и температура на маслото
          При 155 е друга бира.....веднъж са ме спасявали тези уреди....преди години на връщане от морето ме хвана едно адско задръстване от Бургас към София ...навън беше 38 градуса... спри тръгни...след това стъпих на магистралата за Карнобат...тъкмо я бяха отворили....и се зайграхме с едно БМВ....явно изнервени от задръстването...газ до дупка...почти цялота магистрала я изръчках с 180-190км/ч....добре, че свърши.....защото накрая като понамалих....гледам гледам охлаждането добре..90 градуса.....а маслото към 120 градуса....викам си баси..тая кочина ще роди....а й маслото не беше първа младост....та върнах газта....и така я спасих.....тоя с бавареца ме надмина доволен.....но не за дълго....след няколко километра беше отбил в дясно и вреше като чайник..
          Та тези уреди са от голяма полза, ако не те слуша главата и естествено ги гледаш!
          Точно на същото място и по същия начин с Пежо 407 2.0 хди,масло 5в30,след дълго каране с около 200км/ч,маслото направи 140градуса и колата мина в сервизен режим.Оттогава се кара с 5в50!
          alfa 159 1,8 mpi/lpg

          Comment


          • #65
            Не че разбирам, но Honda CR-V 2.2 дизел с 0w30 цялата магистрала с педала до доло колкото може 160-200 и нямаше никакви проблеми...явно си е до колата...или бъркам?
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
              Не че разбирам, но Honda CR-V 2.2 дизел с 0w30 цялата магистрала с педала до доло колкото може 160-200 и нямаше никакви проблеми...явно си е до колата...или бъркам?
              То това да не е 2.0 ТС, че да те е страх - раздавай така газ и след година ще споделиш дали е добре или не.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #67
                на 160к е вече..служебна е..който я хване издевателства над нея..добре се справя...харчи масло около 100мл. на 1000км но мисля че това е нормално при този режим на работа
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
                  Не че разбирам, но Honda CR-V 2.2 дизел с 0w30 цялата магистрала с педала до доло колкото може 160-200 и нямаше никакви проблеми...явно си е до колата...или бъркам?
                  И?Какво значи това?Не бе,горенето на масло не е критерий за качество на маслото,те новите коли си харчат масло по принцип,нали така?
                  alfa 159 1,8 mpi/lpg

                  Comment


                  • #69
                    доста нови коли си харчат масло и това е описано в книжката напълно нормално е като караш яко продължително време да харчи масло
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
                      доста нови коли си харчат масло и това е описано в книжката напълно нормално е като караш яко продължително време да харчи масло
                      тогава значи че изтънява много става на водица и затова си заминава
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #71
                        е то май си е доста тънко по начало ..0W30 по-тънко май няма...
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
                          доста нови коли си харчат масло и това е описано в книжката напълно нормално е като караш яко продължително време да харчи масло
                          Предната ми кола БМВ 528 я карах с 0в40 и след 15000км, чертаене по паркинга и скъсване на незнайно колко чифта гуми,маслото не ми го е пипала.Това,че тая хонда гори умрялото масло,дето й го наливате,не значи,че всички са така.

                          П.П.Форд Мустанг ГТ-нещо си излиза с 0в20,само че като го изкараха в едно предаване да го тестват на писта,му наляха 10в60 Кастрол едж,защо ли???
                          alfa 159 1,8 mpi/lpg

                          Comment


                          • #73
                            с всички такива хонди е така...пише го в книжката....друга кола която съм карал и е упоменато в книжката че е възможно да харчи масло е пасат 2010 2.0tdi ..той харчеше повече около 200гр. на 1000км.

                            ---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:03 ----------

                            иначе аз не разбирам, но си мисля, че инжинерите проектирали двигателите са по-напред технически от който и да е тук и са преценили кое е оптималното масло за всякакви условия
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
                              но си мисля, че инжинерите проектирали двигателите са по-напред технически от който и да е тук и са преценили кое е оптималното масло за всякакви условия
                              Инжинерите са проектирали нещо, като тия дето го правят напоследък не мислят особенно за живота на колата след като и мине гаранцията, и след като я прилапа някой от истърн юръп след 5-6-7-8 години и я подкара юнашки......
                              Колите и съответно двигателите последните 4-5-6 години с малки изключения се правят много по малко издържливи отколкото тия от края на 90те и началото на 2000 година по чисто комерсиални причини......никой няма сметка основния консуматор на нови коли, а това не сме ние в тая част на Европа, да кара кочината си повече от 4-5-6 години, щото трябва да си вземе нова......а и бизнеса с авточасти е толкова голям и толкова народ има навързан по неговата верига и това допълнително усложнява нещата.......
                              Така че е изключително мъдро по мое мнение да се забрави какво казва и препоръчва производителя, да се прочете малко странична материя, да се питат хора дето чуват петела, и да не се робува на термина "ма те щом инжинерите така решили"......
                              П.П - няма масло подходящо за всякакви условия - има масло подходящо за по - голяма част от условията и съответно компромис с останалото време.......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #75
                                5w30 се използва дебееело да подчертая до +40 градуса по целзий на сянка.Въпрос към отворковците къде в България тази година е имало такива стойности...

                                ---------- Post added at 23:29 ---------- Previous post was at 23:24 ----------

                                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                                Блаженни са вярващите!!!

                                Дай да видим къде точно го прочете тва?
                                вземи се информирай малко
                                Last edited by dimo; d.m.y г., 12:18.
                                sigpicAlfa 155 2.0 16v

                                Comment

                                Working...
                                X